هپی چیر یک نفره چرمی

عامل مهم دیگر نیز در خصوص این محصول به ابعاد ان تعلق می گیرد که این هپی چیر در ابعاد ( طول : 90 سانتی متر ، ع

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

عامل مهم دیگر نیز در خصوص این محصول به ابعاد ان تعلق می گیرد که این هپی چیر در ابعاد ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر ، ارتفاع : 110 سانتی متر و ارتفاع تا نشیمنگاه : 50 سانتی متر ) طراحی و تولید گردیده است. با شارژ مجدد مبل خود به وسیله این مواد دیگر تغییری در ارتفاع و سایز مبل به وجود نخواهد آمد و به صورت دائم فرم خود را حفظ میکنند که دیگر نیازی به شارژ مبل نخواهید داشت. هپی چیر نوعی کاناپه یا مبل هست که بدنه آن به شکل کیسه یا توپ گرد با سایز بزرگ میباشد که در قسمت انتهایی آن زیپ بزرگی تعبیه شده که از محفظه زیرین آن یونولیت یا فوم خرد شده و ریز شده با دانه های بسیار کوچک قرار میگیرید و هپی چیر happy chair یا مبل راحتی شکل میگیرد. در این میان وجود دارد محصولاتی که طراحی های شیک تری دارند و در واقع در بخش های انتهایی آن ها می توان تکیه گاه را هم مشاهده کرد. این تکیه گاه به خوبی تمامی کمر را تا زیر گردن در بر میگیرد و این امر باعث راحتی بالا می شود و از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت به خوبی جلوگیری به عمل می آورد .

یونولیت خرد شده مبل هپی چیر به شکل گرد و با اندازههای بسیار ریز تولید شدهاند که بسیار نرم و انعطافپذیر هستند که همین امر موجب میشود زمانی که در مبل بکار میروند، نهایت راحتی و نرمی را برای نشستن به ارمغان میآورند. توجه داشته باشید که این مدل مبل هپی چیر در اندازه های یک نفره و دو نفره و سه نفره با رنگ های مختلف تولید میشود . فروشگاه مبل شنی آرامش و بین بگ و انواع هپی چیر و تولیدی مبل شنی تک نفره و دو نفره با طراحی های زیبا و قیمت های بسیار ارزان در نمایندگی فروش و خرید مبلمان شنی و مبلهای یونولیتی در ایران و فروشگاه مبل شنی تخصصی و مرکز پخش مبل شنی کودک و بزرگسال راحتی مدل های پارچه ای و چرمی در ایران این مجموعه تمامی محصولات خود را در سراسر کشور توزیع و پخش مینماید و از عزیزانی که در شهر های دور و نزدیک تمایل به کسب و کار جدید دارند تقاضا میشود برای دریافت نمایندگی با این مرکز تماس حاصل فرمایند.

مبل شنی و صندلی هپی چیر تولید کننده اینتکس لند در مدلهای راحتی 1 نفره, 2 نفره ارزان قیمت با بهترین روکش پارچه، خزدار یا چرم مصنوعی و طبیعی است که داخل آن با یونولیت و گرانول توپی مخصوص دانه ای درجه یک پر می شود. مبل شنی کیسه ای تولیدی نمایندگی اینتکس لند فروشگاه اینترنتی تولید کننده مبلمان در ایران شعبه شهر تهران حدود 4 الی 5 کیلوگرم است که برای سایز های کودک, نوجوان و بزرگسال قابل استفاده است تنوع رنگ بالا در این مبل ها باعث می شود که آنها را با همه لوازم منزل و محل کار ست کنید ضمنا تنوع بصری که خواهد داشت در روحیه افراد نیز تاثیر بسزایی دارد. همان طور که گفته شد هپی چیرها ابعاد مختلفی دارند و افراد می توانند با توجه به آناتومی خود صندلی مورد نیازشان را تهیه کنند. هپی چیرهایی با ابعاد کوچکتر و مناسب کودکان نیز در فروشگاه ها موجود می باشند و شما می توانید رنگ بندی های شاد و زیبا برای خود و کودکتان در اختیار داشته باشید. قیمت هپی چیر و تولیدی انواع هپی چیر راحتی و فروشگاه اینترنتی هپی چیر ایرانی و خارجی با قیمت ارزان و کیفیت عالی و نمایندگی مرکزی پخش عمده و خرده فروشی در سایت اصلی خرید و فروش هپی چیر در ایران هپی چیر چیست ؟

هپی چیر هم مانند دیگر اجناس و وسایل مورد نیاز افراد، از فروشگاه های مجازی قابل خریداری هستند. هپی چیر نوعی کاناپه یا مبل است که در شکل های مختلف تولید می شوند. این مبل بدنه ای به شکل یک کیسه دارد که معمولاً سایز آن بزرگ است. برای مثال خیلی از هپی چیر ها به صورت ساده طراحی و تولید شده اند که این عامل باعث شده تا هیچ گونه مزیت و یا امکان خاصی را نداشته باشند و تنها نرمی و راحتی این محصولات سبب شود تا مشتری اقدام به خرید آن کند. مواد داخل مبل شنی از گرانول فومی به شکل ساچمه ای است که از طریق یک دریچه که در زیر مبل قرار دارد و به وسیله زیب باز و بسته میشود کاملا پر شده و راحتی و نرمی لازم را دارد. در داخل پوسته مبل هپی چیر یک آستر قرار داده شده و مواد داخلی تشکیل شده از یونولیت خرد شده و یا گرانول فومی ساچمه ای شکل که در واقع قسمت اصلی مبل است و راحتی نشیمن بستگی به این مواد داخلی دارد .

A rtic le h᠎as be᠎en c​re ated wi᠎th the he᠎lp of G SA Conte nt Gen erat​or DEMO!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن