جکوزی بادی Cover Up

جکوزی قدرت عضلات را کم نمی کند وقتی فرد در محیط گرم قرار می گیرد، عروق مرکزی اش تنگ و عروق محیطی بدنش گشاد می

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جکوزی قدرت عضلات را کم نمی کند وقتی فرد در محیط گرم قرار می گیرد، عروق مرکزی اش تنگ و عروق محیطی بدنش گشاد می شوند و گردش خون در عضلاتش افزایش پیدا می کنند. جکوزی در واقع محیط بسته حوضچه مانندی است که آب موجود در آن فضا جهت ماساژ دادن عضلههای مختلف بدن با فشار زیاد توسط پمپهای قوی از طریق لولههای تعبیه شده در قسمتهای مختلف دیواره به داخل حوضچه رانده میشود. جکوزی چندنفره با توجه به ظرفیت آن (۲ نفره، ۴نفره، ۶نفره، ۸ نفره، ۱۲نفره) دارای ابعاد مختلفی است؛ داخل آن از آب پر شده و توسط جتهایی به داخل آن از اطراف با فشار معین آب گرم دمیده میشود. جكوزی بادی آماده و پرتابل بوده و از نوع جكوزی های پیش ساخته به شمار می آیند و دارای ظرفیت های مختلفی هستند جكوزی های پیش ساخته را به راحتی در هر مكانی كه دوست دارید می توانید نصب و راه اندازی كنید ودر مدت زمان اندك تمام خستگی شما را به آرامش تبدیل میكند.گرما همچنین روی گیرنده های درد تاثیر می گذارد و آستانه تحمل درد را بالا می برد. همچنین جکوزی دارای یک یا چند پله یا پاشویه است تا افرادی که از آن استفاده میکنند بتوانند بر روی آن بنشینند و عمل ماساژِر ماهیچه پا و پشت را در تماس با آب پرفشار همراه با هوا انجام دهند.

 This content h​as ᠎been gener​ated by G SA  Cont​ent Gene rator DEMO.

هیتر جکوزی دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی بر روی خود است که فرد توسط دکمههای کنترلی تعبیه شده روی آن، میتواند دمای آب را در محدودهای متناسب قرار دهد. جکوزی بادی ۴ نفره دارای یک پمپ تصفیه آب است که علاوه بر تصفیه آب، با پمپاژ قوی آب درون جکوزی را به تلاطم در آورده و آن را به جریان میاندازد. برخی از افراد بر اساس نیاز خود به محیطی با آب گرم نیاز دارند تا بتوانند به آرامش و راحتی دست پیدا کنند. از نظر امکانات نیز این جکوزی به بهترین شکل ممکن سعی کرده تا هر آن چه که شما نیاز دارید را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهد. در واقع این محصول دارای پمپ باد سرخود بوده که به ساده ترین شکل ممکن می توانید اقدام به راه اندازی این محصول کنید. در ایران این نوع محصولات غالباً با همان نام تجاری جکوزی و گاهی هم با نامهایی چون حوض آب چرخان یا وان آب گرم چرخان شناخته میشوند. این مجموعه در سال۱۳۳۷ با نام باشگاه شاهنشاهی تاسیس و مورد بهرهبرداری قرار گرفت.

جکوزی چند نفره که در ساختمانها و محلهای عمومی مورد استفاده قرار میگیرد. دیگر استادیومهای مجموعه هر یک ۱٬۵۳۰ صندلی گنجایش دارند که تا سقف ۲٬۵۰۰ نفر نیز قابل افزایش است. جکوزی از نظر گنجایش به دو دسته یکنفره و چندنفره تقسیم میشود. در دو طرف جکوزی بادی ارزان قیمت اینتکس دو عدد دستگیره تعبیه شده که به هنگام بلند کردن و جابهجایی جکوزی کاربرد بسیار فراوانی دارد. شرکت intex آمریکا با تولید جکوزی بادی با جنس مرقوب و استاندارد توانسته تمامی مشکلات این افراد را رفع کند و با تولید و فروش جکوزی بادی سیار و قابل حمل و نقل با حجم کم و قیمت ارزان رضایت آنها را جلب نماید . جکوزی بادی پیش ساخته, یکی از انواع جکوزی میباشد.جکوزی بادی را میتوانید براحتی حمل و نقل کنید و از سایر هزینه های ساخت جکوزی راحت شوید. این نوع از جکوزی سبک و قابل حمل است. همچنین یک درپوش برای پوشش دادن سطح جکوزی بادی هنگام پر بودن حجم آن از آب وجود دارد که به وسیله این درپوش، آلودگیها و ذرات کوچک موجود در محیط اطراف به درون آب آن راه نیافته و آن را کثیف نمیکنند.  This has been gen​er at ed ​by GSA Content Gene᠎ra tor DEMO.

اجزای سیستم تصفیه جکوزیهای چند نفره تجهیزات استخرهای کوچک میباشد. فروش جکوزی بادی اینتکس و بست وی با بهترین قیمت و کیفیت در نمایشگاه و فروشگاه ایران اینتکس مرکز پخش و فروش انواع جکوزی بادی و سونا های بادی در ایران ، برای دریافت قیمت و و اطلاعات بیشتر در خصوص جکوزی بادی با ما تماس بگیرید ، ایران اینتکس نمایندگی رسمی اینتکس در ایران با تنوع محصولات و فروش انواع جکوزی بادی پیش ساخته برای مصارف خانگی در منزل با لوازم و گرمکن های اصلی و ضمانت نامه کتبی و همچنین نصب و راه اندازی جکوزی بادی بدون هزینه و کاملا رایگان در خدمت مردم میباشد ، یکی از لذت بخش ترین تفریحات آبی جکوزی بادی می باشد که میتواند برای درمان بیماری استخوانی و درد مفاصل برای بیماران مناسب باشد. ماساژ در زیر آب از روشهای درمانی بسیار مؤثر در رفع درد عضلات، مفاصل و استخوانها میباشد. قیمت جکوزی بادی ۴ نفره در مقایسه با انواع دیگر جکوزیها بسیار مقرون به صرفهتر و همچنین با طول عمر بالایی است که به دلیل وجود مواد اولیه با کیفیت در ساخت بدنه آن، میتواند به عنوان یک محصول درمانی و تفریحی تا سالهای طولانی در دسترس شما قرار بگیرد. محصولات مشابه جکوزی بادی خانگی ۴ نفره اینتکس با دیگر ابعاد و تجهیزات مختلف در پایین صفحه به نمایش در آمدهاند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن