استخر ایزی ست برای پول

استخر آماده ایزی ست قابل حمل اینتکس با لبه بادی و بدنه برزنتی ساخته شده و یکی از مدل های کم حجم و سبک شرکت ای

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

استخر آماده ایزی ست قابل حمل اینتکس با لبه بادی و بدنه برزنتی ساخته شده و یکی از مدل های کم حجم و سبک شرکت اینتکس می باشد . وزن کم و باکس کوچک این کالا نیز باعث شده تا حمل و نقل آن هم ساده و آسان باشد. لازم به ذکر است حمل و نقل این استخر بسیار آسان بوده و شما به راحتی می توانید آن را از مکانی به مکان دیگر برده و نهایت لذت و سرگرمی را با آن تجربه کنید. فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا انواع استخرهای پیش ساخته اینتکس را در طرحها و رنگهای متنوع با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است تا به راحتی استخر خانگی خود را خریداری کنید. را ارائه کرده که شما عزیزان می توانید با شماره تلفن های فروشگاه سعید اینتکس تماس گرفته و سوالات احتمالی خود را با ما در میان گذاشته و مشاوره بگیرید. 61 نمونه ای از کاربردی ترین انواع استخر برای استفاده به صورت خانوادگی و دوستانه بوده که با یک ابعاد قابل قبول در فروشگاه اینتکس طراحی و تولید شده است. لازم به ذکر است، محصول فوق با توجه به ساختاری که داشته در دسته استخر های ایزی ست یا قرار می گیرد که یکی از بهترین استخر های طراحی شده بازار است که تنها تولید کنندگان بزرگ و مطرح از این نوع از استخر ها تولید می کنند.

᠎This  post was g​enerat ed by GSA Content​ Generator Dem᠎over​si​on᠎!

همچنین، او در این مقاله به تقدیر از طراحان محبوب خود مانند لوییس برایساچه، رون وودز و غیره پرداخته است. او از طرحی که او و زندگیاش را بیان میکند، سخن میگوید و از رنگها، نورپردازی و مبلمان استفاده شده در خانهاش صحبت میکند. او در سال 1997 در نقش سلنا کوینتانیا پرز در فیلم “سلنا” شهرت جهانی پیدا کرد. این استخر دارای قطر 183 سانتی متر در ارتفاع 51 سانتی متر می باشد و برای سنین 3 سال به بالا طراحی شده است . این استخر از جنس پی وی سی بسیار مقاوم در عین حال بسیار نرم و لطیف بوده که ضد آب و ضد حساسیت می باشد که برای سنین بالای 6 سال طراحی شده است . شایان ذکر است این استخر ایزی ست ساخته شده از جنس برزنتی بوده و دیواره های آن از داخل به صورت سرامیکی طراحی شده است که به همین دلیل هنگامی که استخر را پر از آب می کنید یک نمای فوق العاده جذاب برای شما ایجاد می شود. برای نصب این استخرها کافی است لبه بادی آن را به کمک پمپهای برقی یا شارژی باد کنید.

برای این کار کافیست ابتدا لبه بادی بدنه را باد کرده و سپس با جاری نمودن آب درون استخر اقدام به راه اندازی آن کنید. استخر ایزی ست را می توان با داشتن ابعاد مناسب با خود در مسافرت نیز به همراه داشت و در صورت مساعد بودن موقعیت به نصب آن اقدام کرد. اگر شما نیز به دنبال خرید مبل تختخواب شو ارزان با کیفیت برای منزل خود هستید، میتوانید به سایتهایی مانند ایزی خرید مراجعه کنید. این استخر سیستم نصب و راه اندازی خودکار و کاملا سریعی داشته، به این صورت که شما بعد از خرید این کالا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز مانند سنگ ریزه به طور کامل باز کنید و سپس از طریق پمپ باد دستی یا برقی( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) محصول را باد نمایید. ایزی خرید یک فروشگاه آنلاین است که انواع مبلمان، لوازم خانگی و دکوراسیون را با قیمتهای رقابتی و کیفیت بالا ارائه میدهد. در بالکن و فضای بیرونی اصلی خانه از مبلمان راحتی حصیری استفاده شده است و رو به یک استخر به سبک مدیترانه ای طراحی شده نگاه میکند. این استخر گرد و رنگ آن آبی و طراحی آن مناسب، استاندارد و کاملا ایمنی بوده که برای انواع تفریحات و برای رفع خستگی و آرامش نشاط برای بزرگسالان و برای خانواده و دوستان بسیار مناسب و سرگرم کننده خواهد بود.

در کل، این خانه با طراحی داخلی زیبا و منحصر به فرد، نه تنها به نیازهای روزمره ساکنان پاسخ میدهد، بلکه برای آنها یک محل خانوادگی دلنشین و مسالمتبخش ایجاد میکند. این استخر آماده دارای ابعاد کوچک می باشد به طوری که در حیاط خانه نیز قابلیت استفاده شدن دارد. حلقه دور استخر از باد پر می شود و بعد از آن فقط باید با شلنگ آب درون این استخر را پرکنید که با پر شدن استخر لبه بادی این محصول بالا می آید و استخر به راحتی آماده شنا می شود .این محصول intex دارای پمپ تصفیه به همراه خود می باشد که این پمپ توسط دو شلنگ به استخر متصل می شود . سپس درون آن را از آب پر کنید تا استخر شما آماده استفاده شود. همچنین لبه بالای استخر نیز ساخته شده از جنس پی وی سی درجه یک و عالی بوده که قابلیت باد شدن را دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن