انواع بین بگ

از بین بگهای کوچک میتوان بهعنوان پاف استفاده کرد و برای قرار دادن پاها هنگام نشستن روی مبل از آنها بهره برد.

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از بین بگهای کوچک میتوان بهعنوان پاف استفاده کرد و برای قرار دادن پاها هنگام نشستن روی مبل از آنها بهره برد. اگر احساس میکنید مکان نگهداری از مبلهای سه نفره را دارید پیشنهاد میکنیم حتما بین بگ سهنفره را بخرید اما اگر مکان مناسبی برای قرار دادن آن ندارید بهتر است از میان بین بگهای تک نفره انتخاب کنید. اکنون که زمستان است، همانند بسیاری از زمستان های سال های قبل در یک و نیم دهه، دودکش های ساختمان ها و منازل تنها دود زغال در هوا رها می کنند: صبح و عصر کابل در میان دود فرو می رود و به سختی می شود همدیگر را پیدا کرد چه برسد به اینکه سراغ اکسیژن را بگیری! بین بگ یا راحتترین مبل دنیا، همون نشیمنیه که به محض دیدنش، هوس میکنی خودتو روش رها کنی و از یک استراحت فوقالعاده شگفتزده بشی. وزن این مبل شنی ۶ کیلو گرم می باشد که از نوع خود جذابیت و راحتی بسیار بالایی دارد. فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس به عنوان نمایندگی اینتکس intex در ایران اقدام به فروش محصولات بادی اعم از تخت خواب بادی ، انواع تشک بادی ، تشک بادی داخل ماشین ، استخر پیش ساخته ، استخر بادی ، مبل بادی ، کاناپه بادی تخت خواب شو و کاناپه بادی چند کاره ، تشک بادی روی آب و شناور بادی استخر ، چادر مسافرتی ، مبل شنی ، هپی چیر و بین بگ ، چادر بازی کودک ، قایق بادی ، موتور قایق بادی ، قلعه بادی ، انواع لوازم جانبی استخر پیش ساخته ، جکوزی بادی ، وان بادی ، جامپینگ بادی ، ترامپولین ، جلیقه نجات و جلیقه شنا ، انواع تشک مواج بیمار ، انواع پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته کرده و به صورت اتخصاصی اقدام به فروش انواع استخر پیش ساخته پرورش ماهی ، استخر پیش ساخته توکار و استخر پیش ساخته فایبرگلاس می کند.

گاهی طراحی پاف شبیه به انواع مدل کوسن در بازار است و بنابراین میتوانید از بافت نرم و راحت آن روی مبلمان و سرویس خواب استفاده کنید. اما خوب است بدانید که بین بگ ها طراحی های ساده و متنوعی دارند که هر کدام کاربرد خودش را دارد و بعضی از مدل های آن طرفداران بسیاری دارد. متأسفانه به دلیل نقصی در طراحی زیپ بین بگ توسط کودکان باز شده و دانه های داخل آن باعث خفگی دو کودک شد. کاربرد دیگر بین بگ ها تخت خواب های کنار ساحل ها و استخر برای خواب کوتاه روزانه است. از آنجایی که پارچه های به کار رفته در بین بگ ها ضدآب هستند و دانه هایی که با آنها پر می شوند اغلب از جنس پلاستیک اند و روی آب شناور می مانند می توان از آنها به عنوان وسیله تفریحی در استخرها و یا سایر بازی های آبی استفاده کرد اما نمی توان از این بین بگ ها به عنوان وسایل ایمنی استفاده کرد. A᠎rtic᠎le has be​en creat ed  by G​SA C᠎onte nt Generat or D​em᠎over᠎si​on!

در ادامه این مقاله قصد داریم به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان بین بگ بپردازیم ، بله درست حدس زدید برند اینتکس . بین بگ مدل بولت محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ های متنوعی تولید و عرضه می شود. خرید بین بگ دو نفره اینتکس از نظر قیمتی نیز می تواند بسیار مقرون به صرفه تر باشد و قیمت آن کمی بالاتر از مدل های یک نفره این محصول است . اگر جنس مخمل مورد نظر را عالی در نظر نگیرید امکان دارد به مرور زمان مخمل های آن بریزد. اما اگر قصد دارید از هپی چیر در محیطهای خانگی یا اتاقهای خواب نوجوانان و جوانان بهره گیرید تا حد امکان نمونههای پارچهای مخمل را خریداری نمایید. پافها شبیه به مبلمان هستند و امکان شکستن پایه، لکه دار شدن سطح یا پارگی آنها وجود دارد. متداول ترین کاربرد بین بگ ها استفاده از آنها به عنوان مبلمان است. بین بگها دو نوع دارند، برخی از آنها از مواد یونولیتی پر میشوند و برخی دیگر بصورت بادی هستند. رویه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این بین بگ مناسب برای تمامی سنین می باشد .

این بین بگ در طول 170 و ارتفاع 60 در عمق 80 و وزن آن حدود 17 کیلو می باشد و بعنوان مبل راحتی مناسب برای نشستن دو نفر و خوابیدن یکنفر است همچنین بدلیل استفاده از پارچه مرغوب و دوخت حرفه ای ، حتی مناسب پریدن نیز می باشد. پارچه های استفاده شده در ساختار بین بگ ها به خوبی با توجه به دوخت های متراکمی که دارند آب بندی می شوند و بسیار مورد تست قرار می گیرند تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند . بین بگ ها در خانه بسیار کاربردی هستند و با بیشترین پشتیبانی از اعضای بدن به خوبی خود را مطابق با شکل بدن کاربر تغییر می دهند. این بالش بزرگ در رنگ های متنوع، برای شما کار یک بین بگ راحت رو می کنه. بین بگ هیراد مدل گیم نت یک محصول خاص از برای دوست داران آرامش است. در ایران اکثر مردم این مدل مبلمان را به دلیل استفاده ازشن در ساختار داخلی مبلمان ، شنی می شناسند. البته لازم به ذکر است که این امر قیمت نهایی مبل شنی را نیز تا حدی افزایش میدهد. 2. وزن مبل شنی یا هپی چیر به محتویات آن و همچنین مواد سطح آن بستگی دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن