6 دلیل بازوبند شنا اتلاف وقت است

فینال این جام بین آرژانتین و برزیل برگزار شد که به پیروزی ۴-۱ برزیلیها انجامید و رونالدینیو بهعنوان مرد میدان

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

فینال این جام بین آرژانتین و برزیل برگزار شد که به پیروزی ۴-۱ برزیلیها انجامید و رونالدینیو بهعنوان مرد میدان شناخته شد. آغاز رویارویی تاریخی با تیم شاهین نیز در این جام بود که به تساوی ۱−۱ انجامید. در ایران اسپورتر ما برای ایمن نگه داشتن کودکان در آب ماموریت داریم تا با ارائه طیف گستردهای از وسایل کمک شنا مانند بازوبند و جلقه شنا در اندازه های مختلف و تنوع جنس و طرح و نیز گروه های سنی دسته بندی شده، اعتماد والدین و نیازهای کودکان علاقه مند به شنا کردن و آب بازی را برآورده کنیم. بازوبند بادی بر روی بازو ها قرار می گیرد و به دلیل داشتن حالت معلق بر روی سطح آب های آرام می تواند این خصوصیت را نیز برای افراد ایجاد سازد تا به داخل آب فرو نرفته و بتوانند تعادل لازم در این محیط را داشته باشند. بازوبند شنا بادی اینتکس بزرگ یکی دیگر از محصولات بادی کاربردی اینتکس بوده که در دسته بندی لوازم شنا و تفریحات آبی ایران اینتکس قرار گرفته و دارای ویژگی های مخصوصی بوده که استفاده از آن را بسیار ساده تر کرده است و به همین دلیل لذت زیادی برای کودکان خواهد داشت.این بازو بند شنا بادی مخصوص استفاده کودکان ساخته شده و مناسب برای کودکان 6 تا 12 سال بوده که برای این کار ابعاد مناسبی داد.این ابعاد شامل طول :30 سانتی متر و عرض 16 سانتی متر می باشد و اندازه مناسبی برای کودکان بوده و به دلیل فری سایز بودن به راحتی قابل استفاده می باشند.این بازو بند اینتکس دارای طراحی ساده ای بوده که به رنگ نارنجی می باشد و روی آن لوگوی شرکت اینتکس به چشم می خورد.در مورد طراحی این محصول باید گفت که در بدنه ی این بازو بند های کودک دو عدد محفظه باد قرار داده شده که از این طریق می توانید آنها را باد کنید و نیازی به پمپ باد برای این کار نخواهد بود و با دهان نیز می توانید این کار را انجام دهید. ​This po st has been g​enerated with GSA C​on tent Gener​ator Dem​ov​ersion.

لوازم شنا برای تفریحات آبی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و همانطورکه از نامشان مشخص می باشد برای استفاده بر روی آب طراحی شده اند، بنابراین شما عزیزان می توانید به وسیله این بازوبند شنا بادی اینتکس با طراحی کودکانه، در هنگام تفریحات آبی به راحتی شنا کنید.این محصول رده سنی خاصی داشته و کودکان 3 تا 6 سال می توانند از این محصول بادی کاربردی استفاده کنند.استفاده و راه اندازی این کالا بسیار ساده است و با توجه به اینکه مخزن باد شونده آن ها بسیار کوچک است شما می توانید به سادگی اینکار را انجام دهید به طوریکه حتی نیازی به پمپ باد نباشد، البته از سوی دیگر شما می توانید برای باد کردن محصول نیز حتی از پمپ باد (قابل خریداری از شرکت اینتکس) استفاده کنید. برخلاف بازوبندها که دستهای کودک را بالای سینه نگه میدارند و حرکت دستها را محدود میکنند، جلیقههای شنا به خوبی روی بدن قرار میگیرند و به کودکان اجازه میدهند، دامنه حرکتی کامل داشته باشند. هنگامی که کودک بتواند صاف بماند و سر خود را بالای آب نگه دارد، آماده است تا یک جلیقه شنا را امتحان کند. Da ta has ​be en gen erated with GSA C​onte nt Gener ator  Demoversi᠎on .

جلیقه نجات برای کمک به افراد شناگر در آب در حالت عمودی که سر بالای آب است، چه در حال حرکت باشند و چه نباشند، طراحی شده است اما جلیقه شنا برای کمک به بچهها در هنگام یادگیری شنا کردن به وضعیت طبیعی بدن در حالت شناور روی آب هستند و در صورت تمایل، آنها را قادر میسازند تا زیر آب بروند. • هنگام خرید جلیقه شنا بررسی کنید که حتما جلیقه دارای یک بند ایمنی در بالای زیپ باشد تا از بازشدن زیپ و لیز خوردن کودکان از جلیقه جلوگیری کند. • همیشه هنگام قرار گرفتن در آب یا نزدیک استخر و ساحل بر کودکان نظارت کنید. زمان هایی که کنار ساحل یا در پارک آبی هستید برای کودکان از جلیقه نجات شنا استفاده نمایید تا ایمنی بیشتری داشته باشد. • به دنبال جلیقه شنا با محافظت در برابر آفتاب و دارای ویژگی UPF باشید. بازوبندها یا به صورت کاملا بادشونده دورتا دور دست کودک را پوشش می دهند یا دارای دو وجه بادشونده و یک وجه بدون باد و ساده هستند که زیر بازوی کودک قرار می گیرد که در این صورت آزادی بیشتری برای حرکات دست ها در آب وجود دارد. بازوبند بادی اینتکس مدل 58642 استفاده از وسایل ایمنی هنگام شنا در ایجاد حس آرامش کودکان و همچنین اطمینان خاطر بزرگترها کاملا منطقی به نظر می رسد.

قیمت بازوبند شنا بادی ارزان هستند، به راحتی پیدا می شوند و همچنین بسیار بادوام هستند. آنها به شناور ماندن بچه ها در آب کمک می کنند و در عین حال به آنها احساس آزادی می دهند و همچنین اجازه می دهند به طور مستقل در استخر پا بزنند و حرکت کنند. بازوبند شنا بادی کودک اینتکس در طرح پو مدل کوچکتر از سری بازوبند بادی تولید شده برای تفریحات آبی کودکان در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این بازوبند بادی استخر کودک برای سنین 1 الی 3 سال مورد استفاده قرار گرفته در حالی که مدل بزرگتر آن برای بازه سنین 3 الی 6 سال مناسب خواهد بود. این محصول در سایز بزرگتر مناسب کودکان ۶ تا ۱۲ سال نیز موجود می باشد. وسایل شناور زیادی نیز برای ایمن نگه داشتن کودکان نوپا و خردسالان در آب وجود دارد. بازوبندهای اینتکس 58642 با سایز مناسب کودکان ۳ تا ۶ سال طراحی شده است و به دلیل داشتن دو ورودی مجزا روی هر یک از این جفت بازوبند بادی از امنیت بیشتری برخوردار است. ما معتقدیم که هر کودک باید بر اساس نیازهای خود از حمایت فردی برخوردار شود تا اطمینان حاصل شود که آنها نه تنها شنا کردن، بلکه چگونه دوست داشتن آب را هم یاد بگیرند. This has be en g en​er at ed  by GSA Con᠎te᠎nt  G enerator DEMO!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن