3 دلیل چرا داشتن عالی اسباب بازی بادی آیا کافی

بله. وینیل و پی وی سی در مقابل تغییرات گرما و سرما مقاومتی خوبی از خودشان نشان می دهند. اگر سرسره بادی را با

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

بله. وینیل و پی وی سی در مقابل تغییرات گرما و سرما مقاومتی خوبی از خودشان نشان می دهند. اگر سرسره بادی را با آب استفاده می کنید پس از هر بار استفاده باید آن را تمیز کنید باد آن را خالی کنید و در جای خشک نگهداری کنید. شما میتوانید با مراجعه به سایت اورجینال لند، هریک از محصولات بادی را که برای فرزند خود مناسب میدانید، با بهترین و مناسبترین قیمتها تهیه کنید. اسباب بازی­های بادی از جمله اسباب بازی های ایمن و لذت بخشی هستند که همه کودکان میتوانند لحظات شاد و شگفت انگیزی را با آن تجربه کنند. شما می توانید با توجه به سلیقه ای که خودتان دارید و نظری که کودکتان دارد، انواع وسایل بادی در رنگ های مختلف را در فروشگاه دنیای اسباب بازی پیدا کنید. در هنگام خرید سرسره بادی نکته ای که بسیار حائز اهمیت است توجه به آستانه تحمل وزن سرسره بادی کودک و رده سنی مناسب است چرا که این سرسره ها نیز یک حداکثر قدرت تحمل وزن را دارد و اگر وزن بیشتری به آن ها وارد گردد ممکن است سبب آسیب دیدن و یا ترکیدن سرسره کودک شود. بازه سنی مناسب برای این وسایل بازی با توجه به ابعاد و اندازه ای که دارند و با توجه به کارایی آن ها برای کودکان تعیین شده است.  Th is a᠎rtic le has been ​done by G᠎SA C​ontent  Gene rato᠎r DEMO!

در میان انبوه محصولات بادی سرسره بادی و استخر بسیار پرطرفدار است چراکه این محصولات به گونه ای طراحی شده که کودک می تواند از سرسره بالا برود و در بین انبوهی از توپ یا آب فرود بیاید این سرسره ها بدلیل اینکه از جنس پلاستیک درجه 1 و باد بوده در هنگام بازی هیچگونه آسیبی به کودک وارد نمیکند و کاملا ایمن است. ماشینهای سکهای که تنباکو تحویل میدادند نیز در سال ۱۶۱۵ در انگلستان راه اندازی شدند. بعضا این سوال مطرح می شود که آیا سرسره بادی را می توان در محیط های باز و در معرض نور خورشید قرار داد یا خیر ؟ البته انتقاداتی نیز به آزمایش بندورا شدهاست مثلاً «فرگوسن» (به انگلیسی: Ferguson) در سال ۲۰۱۰ بر این باور بود که آزمایش بندورا تنها نشان میدهد که کودکان به دلیل دیدن رفتار ویدئویی پرخاشگرانهٔ بزرگسال و تقلید رفتار آنها علاقهٔ خود را میخواهند به بزرگسال نشان دهند و به این معنا نیست که در آنها انگیزهٔ پرخاشگرانه تقویت شده باشد. به این ترتیب والدین ضمن این که خاطرشان از خطرات اجتمالی آسیب دیدگی کودکان راحت می شوند یک اندازه کوچک تر از این وسایل را برای دفعات متعدد تفریح و بازی کودکان در اختیار خواهند داشت و از بهانه جویی های کودکان برای رفتن به پارک بازی بادی رها می شوند. ᠎C ontent has  be᠎en cre᠎ated by GSA Content Gen erator Demov er᠎sion.

از آنجا که مدل های وسایل بادی در برای کودکان در این فروشگاه بسیار متنوع است شاهد تنوع قیمت نیز هستیم. وسایل بازی بادی مهدکودک و پارکی را می توان در شهربازی های مختلف نصب کرد. این محصول با ابعاد (قطر: ۱۴۷ سانتی متر، ارتفاع: ۴۶ سانتی متر) برای سنین زیر ۱۰ سال بسیار مناسب بوده و به دلیل داشتن محافظ بادی در اطراف این استخر، برای نوزادان نیز می توان استفاده کرد. سرسره بادی را می توان بدون آب یا با آب برای بازی کودکان و بچه های سنین پایین فراهم کرد. شما میتوانید با خرید یک استخر توپ بادی در سایز کوچک برای استفاده در منزل، کودک خود را شگفت زده و خوشحال کنید. سایر تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی مثل پمپ ها و بوم بادی در بسته بندی موجود است. سرسره های بادی در روزهای گرم تابستان برای بچه ها بسیار محبوب هستند و می توانند بازی را برای بچه ها لذت بخش تر کنند. اگر در حمام شما وان وجود نداشته باشد می توانید با خرید یک استخر بادی محیط حمام را برای کودکتان جذاب کنید.

Th is c᠎onte​nt has been writt᠎en by G᠎SA Content Gen᠎erator Demoversi on​!

یکی از مهمترین ویژگی و مزیت سرسره بادی بدنه بسیار مقاوم و با کیفیت آن هاست به عنوان مثال در بررسی های انجام شده از سه شرکت اینتکس ( intex ) ، بست وی (bestway ) , اینتایم ( intime ) مشاهده شد که بیشتر سرسره بادی موجود در بازار از جنس پی وی سی ( pvc ) و وینیل ( vinyl ) ساخته شده است. فروشگاه اسباب بازی ایلی تویز به صورت مستقیم محصولات این کمپانی را ارائه میکند که همین امر سبب شده تا مصرف کنندگان بتوانند به محصولی دسترسی یابند که دارای کیفیت بسیار بالایی میباشد. جالب است بدانید که استفاده از این وسایل برای سلامت مفاصل کودکان بسیار مفید است. سرسره بادی یک تفریح آبی و پر نشاط و جذاب برای کودکان است که در مهد کودک ها یا پارک های آبی و همچنین در خانه از آن استفاده می کنند. به طور کلی وسایل مناسب برای سنین ۱ تا ۱۴ سالگی در بین این اسباب بازی ها دیده می شود. ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . این کالا نیز مانند بسیاری از استخر های بادی از نوع PVC بوده که از روکش های رنگی و بسیار جذاب طراحی و ساخته شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن